Wednesday, November 30, 2011

Stemtech AFA Extract | Stem Cell Enhancer

Selepas menanggung derita selama sebulan lebih kerana Eczema yang tiba-tiba menyerang akibat dari ketidakserasian antibiotik yang diberi doktor semasa demam akhirnya kawanku suggest untuk membeli satu product from Stemtech. Inilah Stemtech AFA Extract untuk Stem Cell Enhancer. Selepas 10 hari barulah nampak perubahannya. Sekarang dah masuk hari yang ke-21, Alhamdulillah eczema saya sudah beransur pulih. Kegatalan dan seksa menggaru pun sudah tiada.


Tentang Stemtech AFA Extract
STEMTech AFA Extract adalah satu penemuan yang baru, ekstrak botanikal semula jadi yang membantu badan anda mengekalkan kesihatan fisiologi sel stemnya. Ia merupakan produk yang pertama di pasaran daripada kategori produk yang terbaru iaitu fitoseutikal. Ia di panggil “penggalak sel stem”.

Penggalak sel stem
Perkembangan saintifik terkini telah membongkarkan yang sel stem yang di dapati daripada sumsum tulang bergerak ke seluruh badan dan bertindak membantu untuk organ dan tisu berfungsi pada tahap yang optimum. Bahan penambah sel stem merupakan produk yang membantu tugas sel stem dewasa.

Kenapa perlu produk ni?
Apabila kita meningkat usia bilangan dan kualiti sel stem yang berada dalam edaran darah kita akan berkurang, menyebabkan badan kita lebih mudah mengalami kecederaan dan penyakit lain yang berkaitan dengan usia

Seperti antioksidan yang penting untuk melindung sel kita daripada kerosakan “radikal bebas”, penggalak sel stem turut sama penting dalam menolong sel stem kita untuk mengekalkan fungsi organ dan tisu badan yang lebih baik.

Untuk penjelasan yang lebih detail boleh ke STEMTECHBIZ. Kalau nak testimoni, pertanyaan atau penerangan dengan lebih lanjut lagi. Boleh Tweet saya @syzulaikha, Facebook atau boleh KLIK SINI.

p/s: saya tak jual, saya cuma bantu je ;)

1 comment:

RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...