Friday, December 30, 2011

Keracunan Makanan Lagi!

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia.

Masuk hari keempat aku mngelepet, melingkar macam ular. Sehingga semalam aku boleh gagahkan jugak buat kerja, drive, jumpa client, hantar anak pegi hospital walaupun badan memang tak larat rasanya.

Tapi malam tadi aku memang kena teruk punya. Tak sanggup nak tahan dah. Sampai lembik aku rasa. Hantar Hanif pagi tadi pun dah tak larat nak drive. Mengigil-gigil badan aku. Syukurlah nursery dia dekat. Balik je aku terus baring jadi ular lagi sampai sekarang huhu...

Jangankan nak update blog, nak bangun duduk depan lappy pun aku tak larat. Jadilah blog bersawang sekejap.

Oklah, ini je yang aku mampu tulis sekarang ni. Check it out!

From My iPhone

No comments:

Post a Comment

RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...