Friday, October 7, 2011

Cerita Dinihari

Sudah beberapa minggu saya mengalami masalah yang sama sehinggakan saya sudah "fed-up" Arrrghh...

Seumur hidup tidak pernah sungguh saya mengalami masalah yang berkaitan dengan tidur. Tak kiralah berjalan dalam tidur ke, bertumbuk, bergaduh, bertepuk dalam tidur ke dan yang sewaktu dengannya. Bercakap dalam tidur tu pernahlah (masa kecik-kecik dulu). Sekarang? Kemungkinan besar tidak pernah :p.

best dapat tidur macam baby ni

Sungguh sengsara hidup bila saya menghadapi masalah untuk tidur sedari beberapa minggu sebelum ini. Hampir setiap malam saya tidur di awal pagi dan kemudian apabila di waktu siang tidak juga rasa mengantuk. Bagi saya, tidur itulah amat penting. Pada waktu tidur itulah kita boleh merehatkan badan yang telah penat seharian bekerja. 

Saya tertanya-tanya kepada diri sendiri kenapa saya susah melelapkan mata biarpun sudah jauh di dinihari. Adakah saya terlalu berfikir? Rasanya macam tidak, akan tetapi, hubbyku kata yang saya ni terlalu berfikir. Mungkin ya sebab tak lama lagi Hanif akan menjalani pembedahan pembuangan tonsil. Disebabkan itu juga saya tidak fokus kepada apa yang sepatutnya dibuat. Hanya Tuhan sahaja yang tahu apa yang ada di dalam hati ini dan hanya padaNya aku berserah.


No comments:

Post a Comment

RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...