Sunday, February 13, 2011

Perancangan untuk hari ini

Assalammualaikum & salam sejahtera @ selamat malam ;)

Saja nak share kat sini aktiviti saya untuk hari ini hehe... Sekarang ni dah pukul 12.10am. Saya dah siap packing dah baju saya dan Hanif. Tak banyak, satu beg sahaja. Kita share dua orang. Bukan nak pergi jalan jauh pun. Dekat je. Excited betul rasanya sebab dah lama sangat tak pergi bercuti. Untuk percutian kali ini pun kami sekeluarga hanya pergi untuk satu malam sahaja sebab dekat. Kalau jauh bolehlah stay 3-4 malam. 

Tadi masa packing baju, Hanif pun sibuk sangat nak masukkan lampin dia dan segala-gala baju yang lain. Wahh...excited betul anak mama. Walaupun papa kata tak confirm nak pergi, baju mama dan Hanif dah siap kemas tinggal nak masuk beg je. Kalau papa nak kata tak jadi pun tak boleh jugak sebab kita dua orang dah excited lebih :p.
bihun ni dari Liza's Kitchen bukan dari saya hehe...

Jap lagi nak get ready barang-barang untuk dimasak awal pagi nanti sebab kalau beli memang tak berbaloilah. Mahal dan nak kata sedap pun tak jugak. Akhirnya dibuang ke dalam tong sampah. Jadi, kalau boleh masak sendiri apa salahnya. Lagi jimat betul tak? Menunya ialah Bihun goreng, Nugget & Sardine Sandwich(memang menu kegemaran). 

Okeylah. Malam pun dah lewat. Saya mengundurkan diri dulu ye. Lambat siap nanti lambatlah acik tidur hehe...


No comments:

Post a Comment

RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...