Thursday, February 3, 2011

Bertukar lagi!

Macam tak percaya kan blog saya ni bertukar ke pink. Terkejut sekejap bila masuk je blog ni tetiba mata jadi terang heee~ Segala-galanya pink. Cuma banner je yang tak pink. Bukan tak nak tukar pink, bab-bab nak design ni yang malas nih. Lagipun saya memang suka bertukar-tukar background. Tak kisah background apa pun banner tu tetap bersesuaianlah bagi saya ngee~ Biasa saya suka kepada benda yang simple je tapi kenapa entah hari ni nak tukar segala-galanya kepada pink. Kemungkinan besar ikut mood saya agaknya hari ini yang memang dilanda kebosanan. Jadi merah jambu sekejap blog acik nie :p.


Hmmm...masih dilanda kebosanan tahap cipan. Dah tak mengantuk macam mana nak disorongkan bantal. Hadui ai. Jadi bila dah mekapkan blog acik ni sekejap je dah mengantuk. Jam pun dah menunjukkan 2.30pagi okey lah acik nak tidur dulu la ye. Tapi sebelum tu nak layan tengok DVD sekejap. Selamat malam....

p/s: dulu masa kecik-kecik suka sangat tengok cerita "Sleeping Beauty", berangan nak kawen dengan anak raja huhu :p

No comments:

Post a Comment

RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...