Monday, October 12, 2015

Kiosk di Stesen KTM MidValley 12 Oktober - 16 Oktober 2015

Assalamualaikum...
Salam Sejahtera...

Selamat bekerja untuk semua. Hari Isnin bukan untuk bermalas-malasan. Ia merupakan hari di mana kita kena letup-letupkan momentum kerja kita. Eceehhh... Cakap macam best je kan. Dulu kerja dengan orang benci nau jumpa Isnin. Malam Ahad tu fobia je nak tidur awal takut Isnin tu ngantuk. Sekarang tak perlu nak paksa, sendiri carik semangat walaupun malam tadi tidur 2 pagi. Still kena bangun pukul 4.30 pagi.


Hari ni Kiosk Food House By Sister ada di Stesen KTM MidValley selama seminggu. Boleh rujuk jadual Sugarmello di sebelah kanan anda. Seperti biasa Brownies Sugarmello sah ada bersama dengan FHBS. Bukan setakat brownies je. Macam-macam ada. Ada opak ubi pedas, hot crunchy, breakfast yang sedap dan juga pudding slurpy yang selalu mendapat sambutan.

Kepada sahabat-sahabat yang berada di kawasan berhampiran atau yang ke Mid Valley naik KTM terutamanya staffs Mid Valley yang ohsem!! Korang mesti singgah. Tak beli pun takpe. Usha je apa yang ada. Singgah ehhh!!!

No comments:

Post a Comment

RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...