Wednesday, September 2, 2015

Blogging blogger blog

Sekejap muncul sekejap hilang. Sekejap tulis entri sekejap tak. Kepenatan hamba ini. Maklumlah, banyak perkara yang perlu diselesaikan setiap hari. Bila malam baru taip dua ayat je dah lelap. Macam mana tu kan.

Nak jadi blogger aktif kena update blog setiap hari. Kena rajin blog walking. Tinggalkan komen. Follow orang lain. Inilah yang saya rajin buat dulu bila mula-mula berjinak dengan dunia blogging. Bila dah mula bisnes anak pun dah masuk dua tak dan nak bukak blog sampailah bersawang.

Respect dengan orang yang boleh tulis entri terbaru setiap hari. Saya ada banyak idea nak tulis cuma masa tak berkesempatan. Jadi blog ini jadi diari aktiviti bisnes dan tempat saya simpan kebanyakan nota bisnes yang saya dapat.
Terpulang kepada apa tujuan kita berblogging. Buat masa sekarang inilah satu-satunya blog yang saya ada. Yang lain semua dah delete. Semua kerana kekangan masa huhu...

Kepada blogger baru. Jangan putus asa. Terus kan konsisten update blog anda ya!

No comments:

Post a Comment

RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...