Tuesday, April 12, 2011

Topik terbaru

Assalamualaikum & salam sejahtera kepada kengkawan blog ni. Hari ini saya nak mengumumkan yang saya akan berkongsi dengan anda semua tentang topik terbaru iaitu tentang Insurans & Takaful. Mentang-mentanglah saya ni ejen insurans ye ~:).


Sebenarnya memang dah lama terniat nak bukak topik ni tapi tak berkesempatan. So, saya rasa inilah masa yang paling sesuai sekali untuk saya share tentang serba sedikit ilmu yang saya dapati. Bagi saya, kesedaran tentang Insurans amatlah penting kerana, ramai di antara kita tak boleh dengar perkataan INSURANS ni. Kalau dah dengar pun tak boleh, apatah lagi kalau mendapat panggilan dari seorang ejen insurans (bukan telemarketing ye) yang nak ajak buat appointment. Sebab apa takut sangat nak jumpa ejen insurans? Sebab takut kena beli sebab apa yang dorang cakap tu betul kan kan kan....

hehehe...tak kisahlah apa pun yang penting saya dapat kongsi my tiny knowledge about insurance...

No comments:

Post a Comment

RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...