Friday, December 7, 2012

aleyanazuriq.com to sitizulaikha.com



Assalammualaikum & salam sejahtera semua. Blog ini telah menjalani proses penjenamaan semula atau lebih dikenali sebgai "re-branding".

Sebenarnya dah lama nak buat penjenamaan semula ni tp masa tidak begitu mengizinkan. Oleh kerana, malam tadi "blackout" satu taman tiba-tiba idea tu dtg. Bukan senang nak jenama semula blog ni. Byk yg perlu diambilkira. Risau tu mmg ada takut rakan bloggers dan pembaca setia tak jumpa blog sy hehe.

Seingat sy blog ini telah bertakhta di arena blogger selama 2 tahun. Berblogging bukan kerana nama, porpulariti atau nak kejar page rank. sy pun br belajar sikit2 tip-tip SEO ni. Tu pun masih tak faham jugak. Saya suka berblogging. Suka share topik2 yang berkaitan yg sy rasa boleh memberi manfaat kpd org lain. Lebih2 lg bila skg entri tentang insurans pun ada jadi, saya rasa memang patut penjenamaan semula ini dibuat. Alhamdulillah masih ada yg sudi menjengah ke sini walau hanya sebentar.

Tiada perubahan yang ketara dalam blog ini cuma dr aleyanazuriq.com akan bertukar ke sitizulaikha.com. Lgpun dah hujung tahun, alang2 nak renew domain tukar la skali. Nak guna wordpress? Sehingga ni tk terfikir lg. Pernah try tapi tak menjadi. Sanggup tukar dan baca coding one by one daripada hanya plug-in je huhu...

Diharap dgn penjenamaan semula ni sy akan dpt berkongsi lebih banyak cerita dan info dgn korg semua. Mintak bantuan kpd yg sudi bg idea utk blog ini. Idea korg sgt dihargai memandangkan tuan punya belog pun dah ketandusan fikiran.

Terima kasih kpd yg rajin dtg jengah. Tanpa anda siapalah saya. Mungkin ada yg tersesat tapi saya tetap menghargai atas kesudian anda utk singgah di teratak blog yg x seberapa ini. Nampaknya selepas ini memang trafik blog akan merundum gila. Bukan la nak kata banyak tapi adalah sikit sikit. Kena buat balik semua dari A to Z.

Lepas ni baca pulak tentang risiko yang perlu ditanggung oleh blogger especially saya selepas proses penjenamaan semula blog.

p/s: maaf kucar kacir lagi blog


RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...