Wednesday, January 28, 2015

"Jangan rasa kedekut untuk membeli insurans medical..."

Gambar dari beautifulnara.com

Chef Wan kata...

"My presidential suite room at the Gleneagle hospital is like a hotel pulak. It has its own office, two kitchen area siap dua peti sejuk and 3 TV, Bedroom, Living and asst or Maid TV area jugak. I was told all for RM3,800 a night. When I was told mula-mula almost nak jatuh pitam terus. Tapi my wonderful AIA Insurance will take care of all that lah. Jika tidak saya sewa maid room tu sahajalah..."

"This is the beauty of having a good medical coverage. U will never know your rainy days. Sediakan payung sebelum hujan kan. Thank you to my wonderful friend Puan Laila Johari from AIA Insurance that always take care of my insurance need. When you are sick u also want a bit of style and glamour which u are accustomed with. Takkan holiday sahaja nak tidur di hotel best best 5 star sahaja. Jika sakit un mesti selesa."


"Especially if u worked superhard for your money. So jangan rasa kedekut untuk membeli insurance medical tau. Its for your own good and family. Nasihat orang tua yang dah lama makan garam..."


Bukan paksa-paksa nak beli takaful. Ikut kemampuan masing-masing sebab keperluan setiap individu berbeza. Kapal kecik kita masuk muatan kecik. Kapal besar kita boleh masuk muatan besar. Tapi di AIA Public Takaful walaupun bajet anda terhad InsyaAllah anda akan tetap mendapat yang terbaik. Tak semestinya yang mahal itu bagus yang murah itu sebaliknya. Saya rasa sangat terharu andaikata anda kata "saya sangat berpuas hati dengan pelan ini sebab boleh cover satu family dengan bajet yang saya ada..." saya cuma mampu berkata "Alhamdulillah..."

Semoga Chef Wan semakin bertambah sihat dan boleh masak-masak lagi. Sebenarnya masa kecik-kecik dulu Chef Wan ni lah satu-satunya Chef yang aku kenal huhu... Suka sangat tengok dia masak main campak-campak je kan...

Untuk pertanyaan lanjut atau untuk QUOTATION boleh hubungi saya:
SITI ZULAIKHA OLIVIA
012.293.5578 (whatsapp/telegram)
E-mail: zozuriq@gmail.com

No comments:

Post a Comment

RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...