Monday, November 3, 2014

Cash out Nuffnang

Dah bertahun aku berblogging tapi tak pernah terfikir untuk cash out income yang dapat dari nuffnang. Lagipun tak banyak pun. Tak lah sedebuk sedebak macam blogger lain yang aktif kecuali untuk 2 tahun lepas. Adalah sikit-sikit tapi still aku malas nak cash out. Tengok je amount tu.

Tapi, since blog aku kena block dengan Google hari itu aku dah tak dapat nak menyaksikan income nuffnang bertambah. Dah lah berblog pun macam tenggelam timbul. Jadi sekarang ni static je lah duit tu kat situ. Semuanya kena bermula dari bawah semula.

Kira sekarang aku buat entri untuk aku sorang je baca. In future anak-anak aku lah maybe. Itupun if depan rajin membaca. Tak semua memori ada dalam ni. Pasalnya tak dan mengarang. Ini pun update guna handphone. Boleh lah dari takde hahaha

Mata dah ngantuk sangat. Sudah tiba masanya untuk aku melelapkan mata. Pukul 2.15 pagi. Nanti drag makin teruk typo! Hahah...

No comments:

Post a Comment

RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...