Wednesday, September 3, 2014

Blogspot atau dot com

Iklan...rehat jap citer pasal nak kurus heheh...

Kembali ke alam nyata. Apasal tetiba dari aleyanazuriq.com ke sitizulaikha.com dan balik jadi aleyanazuriq.blogspot.com?

Sungguh nak cerita panjang berjela. Tapi aku rasa baik guna yang free ni je lah kau tak kecewa. Malas nak pening-pening. Dari beratus visitor sehari nak kawtim balik visitor yang sama sekarang sangat susah. Apetah lagi update blog pun 4 bulan sekali hahaha... Nanti Nuffnang pun tak nak siar iklan pulak. Ni pun dari semalam aku tengok iklan dia pun segan je nak kuar.

Yelah...yelah lepas ni aku aktif.

Sebelum ni bukan tak nak aktif. Aku tak reti lah nak cerita pengalaman hidup ni. Berangan nak upload gambar yang best dalam blog. Sekarang dah jadi pekasam. Tapi kan rasa boleh upload lagi. Tulis je hashtag "throwback" kan...kan...kan...

Aku tak reti nak buat video jadi ini je lah aku pandai ngeee...

Pesanan aku kalau korang nak ada domain sendiri tak yah lah beli dari 3rd party macam GoDaddy ni. Ehh betul ke tak ye? Lebih kurang tu la namanya. Banyak lagi kat Malaysia kompeni jual hosting dan domain. Beli dari depa je. Senang. Aku buat masa sekarang dah tak ready lagi nak guna domain sendiri. Merajuk dengan GoDaddy!

No comments:

Post a Comment

RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...