Wednesday, December 29, 2010

Award Dari Kak Anna

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera

Memang hargai sangat kepada sesiapa yang sudi bagi "award" kat blog saya yang tak seberapa nie.
Terima kasih saya ucapkan kepada Kak Anna kerana sudi memberi "award" kepada saya ;)


Inilah awardnya..memang nampak cool, saya sangat suka ;)

Nak kena jawab soalan:

1. Apa Benda Paling Cool Dalam Hidup Korang?
ermmm, tak tau nak jawab apa sebab rasanya "everything is cool" hehe...

2. Siapa Orang Paling "Cool" Korang Pernah Jumpa?
Dalam ramai-ramai yang saya pernah jumpa, My Hubby is the coolest man in the world.
Tak kesah orang nak cakap apa pun dia rilek jer.
Silap haribulan orang lain yang naek marah hehe.

Pass Kepada 3 Blogger:


No comments:

Post a Comment

RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...