Wednesday, January 13, 2010

Blogwalking banyak-banyak

Hari ni la aku blogwalking sana-sini, jenguk-jenguk blog kengkawan..hihihi...banyak jugak tapi takde la sampai beratus-ratus...letih sampai sakit pinggang walaupun dok ngadap pc..nak kena gastrik pun ada..haha. Macam mana la korang boleh blogwalking sampai beratus-ratus? Aku dah tak larat dah nih...ngantuk beb

okey la aku nak cau dulu yeh...hepi blogwalking yer...

3 comments:

  1. haha..tau takpe..cem musykil je dorang wat blogwalking banyak2..sbb saye cem segan nak blogwalking kat blog yang tak diknali..huhu

    ReplyDelete
  2. memang salute la sape2 yg dapat blogwalking byk2..
    tp kalau blogwalking time kerja mksud dier tuang kerja..hohoho..kalau student2 blogwalking smpi beratus2 mknanya xstudy. hahhahaadoiii...kena batang idung sndiri.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...