Saturday, December 10, 2016

Entri Bersawang

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Hai hehehe...bertemu kembali kita...

Bersawang-sawang blog. Hampir setahun tak update.

Ni kira update untuk cukupkan kuota aje hahah... Sibuk sangat kan sampai nak berblog pun dah tak ada masa. Sibuk ke buat buat sibuk?

Ni kira dapat buat entri maknanya baru pegang lap top. Macam mana orang yang sibuk boleh update setiap hari eh?

Nampak sangat saya ni tak reti uruskan masa ke?

Tanam Azam baru bermula Tahun 2017 nak aktif berblogging. Harap-harap boleh dipercayai azam ni.

Sebelum terlupa, saya nak wish semua Selamat Hari Krismas dan Selamat Tahun Baru. Tak lama je lagi. 3 minggu dah buka sekolah. Anak pun dah masuk Darjah 3. Semakin tua dah kita ni kan kan kan...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...