Wednesday, February 17, 2016

Tabung Sudah Ditutup

Alhamdulillah hari ini #projekEpalmerah telah menutup Tabung Kutipan untuk Kanak-kanak Kanser WadKK3, Alhamdulillah jumlah kutipan yang terkumpul ialah sebanyak RM1770.00. Terima kasih kepada semua penderma yang sudi menyumbang.


Wang yang terkumpul digunakan untuk membeli serba sedikit hadiah untuk anak-anak Wad KK3. Baki dari wang tersebut akan digunakan untuk projek seterusnya.

#projekEpalmerah juga telah banyak menerima sumbangan dan pemberian dari pelbagai pihak untuk dihadiahkan kepada anak-anak kanser ini.

Segala sumbangan dan barangan yang diamanahkan kepada #projekEpalmerah akan disampaikan kepada mereka.

Syukur Alhamdulillah, jutaan terima kasih kerana sudi bersama team #projekEpalmerah untuk menjayakan projek ini. Hanya Allah yang mampu membalasnya. Hanya Dia yang Maha Besar dan Maha Mengetahui segalanya. Hanya sedikit perkara kecil ini yang mampu #projekEpalmerah lakukan tidak setimpal kiranya dibandingkan dengan apa yang mereka perlu hadapi...

YOU ARE AWESOME!!

No comments:

Post a Comment

RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...