Monday, July 20, 2015

Selamat Hari Raya Keempat

Alhamdulillah... Selamat Hari Raya semua rakyat Malaysia yang beragama Islam. Semoga hari raya tahun ini lebih bermakna buat kawan kawan serta sahabat handai. Syukur....

Agak sedih bagi saya kerana agak terlambat untuk mengucapkan ucapan Hari Raya untuk semua. Ini gara-gara kesihatan yang tidak mengizinkan dari tiga hari sebelum raya. Melepek akan tetapi tetap jugak buat kerja rumah. Tetap juga menjalankan tanggungjawab yang sedia terpikul terutamanya malam raya.

Alhamdulillah rendang dan nasi impit ibunda mertua dan kakak ipar yang masak. 4 ekor lak tu huhu... Lodeh pun tahun ni tak buat. Saya cuma mampu masak kuah kacang je. Raya pertama je dah naik flight pukul 8 pagi. Jadi operasi mengemas berdikit-dikit hanyalah di malam sebelum raya. Alhamdulillah semuanya setel sebelum pukul 2.30 pagi esoknya...

Masuk hari ini saya dah recover 80% dari kelmarin. Takde rasa lemah badan. Tiada rasa memual nak muntah. Dan selera makan pun semakin pulih. Sayang raya pertama tak dapat menikmati sepenuhnya hidangan juadah hari raya air tangan ibunda... Kerja tidur je qada' rehat dari sampai rumah hingga ke malam. Adik2 ada tolong jaga Muhammad Hadif. Lega sikit

Alhamdulillah... Masih lagi diberi nikmat untuk bersama keluarga tersayang di hari raya. Syukur selalu :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...