Tuesday, June 7, 2022

SARAPAN PAGI DI CHIZU, MELAWATI MALL


Sarapan paling mahal laa aku pernah makan. First time makan kat sini. Sangat tak berbaloi. Sebab tak sampai lunch time aku dah lapar balik. Haihhh menyesal tak habis.


Ini semua gara² mencari plug point sebab nak buat discussion dan meeting minggu lepas. Pasni takyah datang Melawati Mall untuk meeting bawak laptop. Pergi cari mall lain tau hahahahahah.


Kalau makan kat Kenny Hill's Baker dengan amount yang sama tetap lebih kenyang. 😅

Tapi kalau nak cerita tahap kesedapan pastry dia memang terus terang aku cakap Croissants dia sedap. Lembut dan flaky. And very the buttery gitu hehe. 


Cumanya aku prefer croissants yang tebal sikit kat tengah. Bukan kosong. Sebab tu laa aku tak kenyang agaknya. Payah laa tekak Iban ni. Semua nak yang mengenyangkan je.🤣


Air dia aku order Mocha. Dia ada laa set breakfast. Mahal juga laa. ***lap peluh***


Overall untuk pastry tip top selain dari komen aku yang tak cukup kenyang. Mocha dia sedap. Iced Choc dia pun sedap.


Yang paling aku sukaaaaa dia punya presentation. Pinggan dan cawan dia very the cantek gitu. Buat aku dok search sana sini mana laaa depa beli piring letak croissants tu. Cawannnnn dia lovely.


Yang ramai mak tengok lepak dalam ni budak² hipster laa.


Melainkan kalau ada orang belanja taknak masuk dah Chizu ni. Kot² laa suatu hari nanti teringin nak croissants sedap nipis rangup mungkin laa akan dipertimbangkan. Beli croissants je. Take away. 


Sendiri bayar takmau. Kawan atau suami bayar semua pun okehhhh. 🤣

No comments:

Post a Comment

RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...