Sunday, September 16, 2018

Hadiah hari lahir untuk mama! 14 - 09 - 2018

Aku tengah ajar Matematik tapi 1kg bersamaan dengan 1000gm pun tak tau.
Then, aku suruhlah Hanif cari buku panduan Matematik mini untuk SJKC. Letak merata kan. Buku tu aku beli memang khas siap complete semua formula matematik dari Darjah satu sampai darjah 6.


Akhirnyaaa, jadi begini. Aku dah nak meroyan ni. Bilik dah macam kandang ayam. Buku tak jumpa lagi. Homework bila nak siap.

Biasa nak kemas dorang akan gaduh berdua. Tapi kali ni elok pulak walaupun yang baju kuning tu agak malas. 🤣🤣🤣

1 comment:

  1. Sama dengan anak saya jugak ni. Bergaduhbnak kemas mainan. Mak naik hijau dah.

    ReplyDelete

RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...