Tuesday, January 28, 2014

Blog yang kembali

Alhamdulillah, bersyukur sangat sebab dapat balik berentri dengan blog kesayangan ni walaupun hanya blogspot pun jadilah. Sebenarnya blog ni dah kena blog oleh Mr. Google gara-gara expired domain. Dah empat tahun aku guna domain "sitizulaikha.com" dengan Autorenewal every year. Tapi apa jadi dengan tahun ini aku pun tak tahu. Jadi makin tak faham pulak. Rasa nak nangis pun ada. Dok terfikir-fikir je. Kadang-kadang bukanlah selalu update tapi cerita tiga empat tahun lepas tu macam mana nak tulis balik? Itulah kenangan jiwa raga.

Aku bukan jenis yang letak semua aktiviti family ke cuti-cuti ke kat sini. Rasa menyesal pun ye bila dah tukar ke dot com. Ni kali kedua kena. Habis trafik blog ni. Last year pulak tak boleh masuk untuk update payment. Padahal dah masukkan password yang sama. Ok fine if salah buat password baru kan. Itu pun tak boleh jugak. Aku pun pelik laa dengan blogger ni kekadang. Ye lah sebab domain pun 3rd party.

Jadi, buat masa sekarang ni aku sangat serik. Tak nak dah guna domain dorang nih. Biarlah dengan blogspot. Selamat. Cuma bila dah jadi blogspot balik habis effect semua. Mesti korang nampak error sana sini hehe... Buat masa sekarang mak tak sempat nak godek-godek lagi nakkk!

p/s: Verangan nak guna Wordpress (^_^))

No comments:

Post a Comment

RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...