Sunday, May 30, 2010

Blog Template

Di tengah malam mcm nie sedang aku bersantai-santai dengan lappy kesayangan aku nie sambil membuka facebook, chat sini chat sana ada lagi kerja yang aku buat. Apa lagi, searching template la...yang cantek-cantek dan of course simple untuk aku yang tak suka serabut-serabut nih. Aku nie jenis insan yang cepat jemu dengan sesuatu. Hah...sebab tu la aku asyik tukar je template yang baru. Saja nak mencari ketenangan dalam karang-mengarang. Bila aku check je file download rupa-rupanya aku dah ter 'download' banyak template especially yang 2 column. Yang 3 column aku dah ter'download' lama dah..heheh...itu pun banyak jugak. Aku tak kira la pulak.

Sebenarnya aku tak berminat sangat dengan template yang 2 column nie. Aku lebih berminat kepada 3 column template. Bukannya apa pun tapi, entah...aku seronok tengok screen monitor aku macam penuh jer. Tapi bila aku tengok dan bandingkan rupa-rupanya template yang 2 column nie lebih organize dan simpler. Aku nie dah la tak pandai nak "macthing", so the problem is bila aku pakai template yang 3 column nie memang pening kepala jugak la aku tengok. Itu baru aku...Belum orang lain lagi...hahaha...

Haaa...bila dah tukar kepada template yang 2 column nie baru la aku rasa sejuk sikit mata memandang. Apa orang kata, tak jemu mata memandang. Dengan corak yang aku rasa ok dan tak menyakitkan mata aku mampu meyakinkan diri aku guna template nie untuk jangka masa yang lama (uikss betul ker statement aku ni?)...Rasa-rasanya macam tu la...Mungkin kalau nak tukar ke corak lain kot but still 2 column..hehe...I loike

No comments:

Post a Comment

RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...