Wednesday, January 28, 2015

A-Enrich Gold-i Pelan Simpanan Jangka Masa Pendek dari AIA Public Takaful

Apabila kita membuat perancangan kewangan untuk masa depan akan banyak isu yang timbul menerawang di fikiran tidak kira sama ada ia merupakan perancangan untuk pendidikan (education) anak-anak dalam jangkamasa 20 tahun atau perancangan untuk persaraan (retirement) kita sendiri yang mengambil masa sehingga 30 tahun.

Fikir sejenak apa yang kita ada untuk 20 hingga 30 tahun akan datang. Pada ketika itu apa yang penting dan terutama. Tanpa kita sedari kita akan "flashback" masa silam kita dan berkata "kenapa dulu aku tak melabur dengan lebihan pendapatan yang ada?" Soalan ni saya pun tak boleh nak tolong jawab sebab saya pun belum ada jawapannya lagi kerana 20 hingga 30 tahun itu sangat memenatkan. Jadi setelah berhempas pulas berpenat jerih saya rasa tak salah kita patut menikmati "REWARDS" dengan apa yang telah kita capai.

Oleh itu dengan keprihatinan AIA PUBLIC TAKAFUL BERHAD terhadap anda APTB telah memperkenalkan Pelan Simpanan Takaful Terbaik di mana ia merupakan pelan pertama yang menawarkan simpanan "Jangka Masa Pendek" yang menawarkan keseluruhan Manfaat Tunai dan "Potential Growth" di dalam dana yang dilaburkan.

Pelan ini memang direka khas untuk kita mencapai "Financial Goal" dan memenuhi gaya hidup yang diimpikan. Digabung pula dengan Perlindungan Takaful sebanyak 200% dari jumlah pampasan asas yang dilindungi.

Bahasa pasar yang paling paham sekali ialah kita pay "short short" tapi faedah "long long" hehe... Bayar 10 tahun faedah 25 tahun. Sape tak nak? Nak keluarkan bila-bila pun boleh. Bonus dibayar setiap dua tahun sijil.


Yang bestnya ada duit lebih sikit boleh tambah. Ikut nak tambah berapa RM50 ke RM100 ke sehingga RM1000 pun boleh. Pelan ni merupakan pelan pertama yang dilancarkan dalam industri takaful di Malaysia yang menawarkan pelan simpanan dengan tempoh bayaran yang singkat. Tapi kalau korang tengok betul-betul kan...kan...kan... Sama tak macam ASB??? Jeng...jeng...jeng... Untuk entri akan datang kita buat kira-kira ASB dan A-Enrich Gild-i ok!

Untuk pertanyaan atau Quotation boleh hubungi saya:
SITI ZULAIKHA OLIVIA
012.293.5578 (whatsapp/telegram)
Email: zozuriq@gmail.com

**for fast reply please whatsapp/telegram me ya. thks!!!

No comments:

Post a Comment

RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...