Tuesday, November 4, 2014

A-Life Med Regular-i Pelan terbaru Medikal Kad AIA, pelan medikal tanpa had



Pelan perubatan yang lengkap dan komprehensif merupakan satu keperluan asas bagi setiap individu dan keluarga. Ia menyediakan anda akses kepada rawatan dan penjagaan kesihatan yang berkualiti dan berterusan demi kesejahteraan anda dan orang-orang tersayang, sambil membantu anda menangani kesan inflasi kos perubatan masa kini.

Pelan terbaru dari AIA Public Takaful yang lengkap dan komprehensif merupakan pelan asas medical card untuk setiap individu atau keluarga. Ia memberikan kita kemudahan untuk mendapatkan treatment yang berkualiti serta berterusan untuk yang tersayang. Sedikit sebanyak ia akan dapat membantu kita untuk menghadapi kos inflasi dalam kos perubatan masa kini.

Pelan ni merupakan pelan medikal kad "stand alone" Takaful yang menawarkan pelan perubatan yang komprehensif sekiranya dimasukkan ke hospital. Yang bestnya pelan ini boleh menawarkan perlindungan kepada kita tanpa had seumur hidup sehingga umur 100 tahun! Apa yang kita boleh dapat dengan pelan ni iaitu PERLINDUNGAN PERUBATAN tanpa ko-takaful dan perlindungan sepanjang hayat serta perkhidmatan bantuan 24 jam tidak kira di mana anda berada melalui Program Rujukan Bantuan Kecemasan.

Selain daripada itu, anda boleh memilih untuk mengambil pelan ini untuk suami/isteri dan anak-anak di bawah satu pelan dengan ciri-ciri "Pelan Keluarga" di mana pelan keluarga ini membenarkan kita melanjutkan perlindungan sehingga maksimum 4 orang anak.

Dengan mengekalkan ciri-ciri A-Medik, A-Life Med Regular-i mempunyai keistimewaan yang optimum seperti:

1. Kemasukan Hospital dengan kemudahan "Just Swipe". Ini tertakluk kepada Hospital yang mempunyai kaunter Khas AIA.

2. Mengekalkan pelan keluarga tanpa had di mana lebih jimat kerana boleh melindungi keluarga dengan faedah tersendiri.

3. Bil rawatan akan dibayar sehingga mengikut jumlah tahunan dan tiada ko-takaful dikenakan. Ko-payment juga tidak akan dikenakan sekiranya anda upgrade bilik. Contoh sekiranya pelan anda untuk bilik RM150 dan andaikata anda memilih untuk bilik RM200 anda cuma perlu bayar extra RM50 sahaja untuk bilik sehari.

4. Tak perlulah risau dengan kenaikkan kos perubatan yang meningkat 15% setiap tahun sebab A-Life Med-i merupakan satu-satunya pelan di Malaysia TANPA HAD seumur hidup.

5. Dahlah tanpa had seumur hidup, had tahunan pula akan meningkat 5% dari had tahunan asal setiap dua tahun untuk dalam tempoh 20 tahun.

Jadual faedah A-Life Med Regular-1

Untuk quotation percuma boleh hantar detail seperti (Nama, Tarikh Lahir, Pekerjaan, Merokok atau tidak) Whatsapp 012.2935578



No comments:

Post a Comment

RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...