Thursday, January 11, 2018

Produk Kerepek, produk baru?

Alhamdulillah, masuk tahun ni dah 4 tahun saya menjadi homebaker. Macam dah lama je meniaga rasa. Banyak kisah suka duka menjadi seorang peniaga. Kisah pahit tu takyah lah cerita. 40 hari 40 malam pun tak cukup nak cerita. Buat pengajaran dan pengalaman untuk mengenal manusia.

Tahun ni salah satu azam nak rajin update blog haha. Harap harap menjadi kenyataan. Memandangkan ini blog persendirian jadi semua benda saya akan cerita disini. Bisnes, kehidupan, sharing dan tips all in. Saya memang tak boleh untuk handle dua tiga blog. Masa terlalu terhad. Yang ada ni pun terkial kial nak update. Korang pandai pandai search Label kat sebelah kanan tu ye cari topik yang berkaitan.

InsyaAllah minggu depan akan sampai lah kerepek weolls. Kerepek ubi ni memang sedap giler. Dah banyak kerepek yang saya makan yang ni paling sedap. Walaupun pedas anak-anak pun suka. Kalau sekali hadap tengok TV memang takkan sedar. Tau tau aje bekas dah kosong.

Nak tunjuk gambar tapi kerepeknya tak ada lagi acaner. Kenalah tunggu minggu depan. Dah ada produk senang lah nak snap gambar. Saya bukan suka sangat pinjam gambar pak cik Google. Kekadang ada yang tak clear. Tu payah.

Kalau ada yang nak jadi agen pun best jugak. InsyaAllah boleh buat duit raya. Tunggu kerepek sampai kita citer lagi panjang okayhh! See yah!

No comments:

Post a Comment

RRR - RISE ROAR REVOLT (2022)

RRR - RISE, ROAR, REVOLT (2022)  (Filem India paling mahal)  HINDI MOVIES  Genre: Action, Adventure, Drama, Historical.  Stars: N.T Rama Rao...